VOP A GDPR

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY KE SLUŽBÁM (KONZULTACÍM)


I. Úvodní ustanovení a vysvětlení účelu všeobecných obchodních podmínek

1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále též uváděné jen zkratkou "VOP") platí pro osobní, telefonické či online konzultace.

2. Konzultace probíhá vždy na základě Kupní smlouvy uzavírané mezi Prodávajícím a Kupujícím. Proces uzavírání Kupní smlouvy je podrobně popsán v čl. III. VOP. Tyto VOP jsou dokumentem, který je nedílnou součástí Kupní smlouvy a podrobně uvádí a vysvětluje práva a povinnosti obou stran kupní smlouvy, tedy Kupujícího i Prodávajícího. Ujednání, která jsou v Kupní smlouvě odlišná od ustanovení VOP, mají přednost (tedy text Kupní smlouvy je nad textem VOP).

3. VOP obsahují informace, které potřebuje mít klient k dispozici ještě před tím, než službu koupí. Prosím, přečtěte si VOP pečlivě a v případě, že k nim budete mít připomínky či dotazy, kontaktujte mě ještě před objednáním konzultace. Kontakty naleznete v čl. II. VOP. Uhrazením konzultace stvrzujete, že jste VOP viděli, četli a souhlasíte s takovým průběhem obchodu a spolupráce, jaký zde popisuji.

4. Ve VOP máte k dispozici všechny podstatné informace. Pro rychlejší orientaci je tu obsah:

II. Obsah VOP

  • Úvodní ustanovení a vysvětlení účelu všeobecných obchodních podmínek
  • Důležité pojmy (definice)
  • Objednávka a uzavření Kupní smlouvy
  • Cena a platba
  • Dodací a storno podmínky
  • Záruka, práva z vadného plnění, reklamační řád
  • Odmítnutí odpovědnosti
  • Vyřizování stížností, řešení spotřebitelských sporů
  • Závěrečná ustanovení
  1. Důležité pojmy (definice)

1. PRODÁVAJÍCÍ. Prodávajícím je Beáta Jirků

Kontaktní telefon:

Adresa pro doručování elektronické pošty: beatajirku@seznam.cz

2. KUPUJÍCÍ. Kupující je ten, kdo prostřednictvím webového rozhraní www.kartarkajirku.cz uzavře se mnou jako Prodávajícím Kupní smlouvu, a tím si zakoupí konzultaci. Kupujícím může být podnikatel (podnikající fyzická osoba - OSVČ anebo právnická osoba, např. s.r.o. nebo akciová společnost) anebo spotřebitel.

3. SPOTŘEBITEL. Spotřebitelem se podle zákona rozumí fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání. Pokud jste fyzická osoba a do objednávky uvedete IČO, budu mít za to, že Kupní smlouvu uzavíráte jako podnikatel, a ne jako spotřebitel.

4. SPOTŘEBITELSKÁ SMLOUVA. Je to Kupní smlouva, ve které jako Kupující vystupuje spotřebitel. Podle platných zákonů je spotřebitel více chráněn než Kupující, který není spotřebitelem. Současně má prodávající i více povinností vůči spotřebiteli než vůči jinému Kupujícímu a je povinen poskytnout spotřebiteli informace stanovené jak občanským zákoníkem, tak zákonem na ochranu spotřebitele. Je-li Kupujícím jiná osoba než spotřebitel, neužijí se ta ustanovení VOP, která slouží výhradně pro ochranu spotřebitele.

5. SMLOUVA UZAVŘENÁ DISTANČNÍM ZPŮSOBEM. Je to taková Kupní smlouva, která je uzavřena prostřednictvím PROSTŘEDKŮ KOMUNIKACE NA DÁLKU, tj. je uzavřena, aniž by se Prodávající a Kupující museli osobně potkat, protože ji uzavírají přes webové rozhraní nebo prostřednictvím mailové komunikace, telefonicky nebo s využitím obdobných komunikačních prostředků. Náklady spojené s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení a telefonní hovory) si hradíte sami a neliší se od běžné sazby účtované Vaším operátorem resp. poskytovatelem internetového připojení. Učiněním objednávky výslovně souhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku.

6. ROZHODNÉ PRÁVNÍ PŘEDPISY. Jsou to platné právní předpisy, kterými se řídí vztah mezi Kupujícím a Prodávajícím. Jde zejména o zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále též jen "NOZ") a v případech, kdy je Kupujícím spotřebitel, je to i zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

III. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

1. Kupující objednává konzultaci e-mailem, popř. telefonicky, následně mu budou odeslány e-mailem údaje pro úhradu služby, tzn. objednávka je provedena elektronicky.

2. POPIS PRODUKTU. Na webovém rozhraní je uveden podrobný popis nabízené služby. Je zde i podrobný popis bonusů, které jsou k produktu poskytnuty. Veškeré prezentace uvedené na webovém rozhraní jsou informativního charakteru. Jako Prodávající nejsem povinna uzavřít Kupní smlouvu ohledně těchto produktů. Ustanovení § 1732 odst. 2. NOZ se nepoužije.

3. OBJEDNÁNÍ PRODUKTU. Pro objednání produktu přes webové rozhraní slouží objednávkový formulář, kde jako Kupující vyplníte vaše jméno, příjmení nebo firmu, e-mail, telefonní číslo a zvolíte službu.

Objednávkový formulář odešlete kliknutím na tlačítko "Odeslat".

Po obdržení objednávky Vás budu informovat e-mailem zaslaným na Vaši elektronickou adresu, kterou jste zadali v objednávce, popř. telefonicky. Následně je Vám e-mailem zaslána informace o přijetí objednávky. Doručením e-mailu k úhradě za poskytnuté služby po vzájemné domluvě na Vaši elektronickou adresu uvedenou v objednávce je Kupní smlouva uzavřena.

V pochybnostech Vás mohu kontaktovat za účelem ověření pravosti objednávky a nepodaří-li se pravost objednávky ověřit, má se zato, že objednávka vůbec nebyla podána a takovou objednávkou se nadále nezabývám.

4. Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce. Smlouva se uzavírá v elektronické podobě, tvoří ji Vaše objednávka, její přijetí z mé strany, údaje k úhradě služby a tyto VOP. Smlouvu archivuji v elektronické podobě, není přístupná.

IV. Cena konzultace a platba

1. CENA PRODUKTU. Na webovém rozhraní je vždy uvedena aktuálně platná cena produktů. Cena je platná po celou dobu, kdy je na webovém rozhraní uvedena. Pokud je uvedena akční cena, je spolu s tím uvedeno i za jakých podmínek a do jaké doby akční cena platí.

2. Sjednanou kupní cenou je cena uvedená u produktu v okamžiku odeslání Vaší objednávky (uvedená v odeslaném e-mailu s podklady k platbě). Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na webovém rozhraní (tím je myšlen především překlep, chyba při zadávání ceny, nebo obdobné chybě v procesu uzavírání Kupní smlouvy), pak nejsem povinna Vám za takovou zjevně chybnou cenu produkt dodat, a to ani v případě, že došlo k automatickému potvrzení o přijetí objednávky. V případě, že by již došlo z Vaší strany i k úhradě této zjevně chybné ceny, jsem oprávněna od Kupní smlouvy odstoupit. Dojde-li ke změně kupní ceny v době mezi odesláním Vaší objednávky a jejím potvrzením z mé strany, platí kupní cena platná v okamžiku odeslání objednávky, nedojde-li mezi námi k jiné výslovné dohodě.

3. Není-li mezi námi výslovně ujednáno jinak, jsem povinna Vám produkt dodat až po zaplacení sjednané ceny.

4. ZPŮSOB PLATBY. Kupní cenu je možné uhradit následujícími způsoby:

  • Bezhotovostně bankovním převodem na účet (platba trvá většinou 1 - 2 pracovní dny). Pokyny k platbě obdržíte v e-mailu potvrzujícím přijetí objednávky. Při platbě, prosím, nezapomeňte uvést příslušný variabilní symbol (Vaše telefonní číslo), aby mohla být platba rychle spárována a produkt co nejdříve dodán.
  • V hotovosti ihned po provedené konzultaci.

Případné další způsoby platby budou uvedeny na webovém rozhraní nebo mohou být mezi námi výslovně dohodnuty. Kupní cena se hradí v korunách českých.

5. SPLATNOST KUPNÍ CENY. V případě bezhotovostního převodu je kupní cena splatná do 7 dnů od potvrzení přijetí objednávky, vždy však nejpozději před uskutečněním objednané služby. Datum splatnosti je uvedené v pokynech k platbě. Kupní cena je zaplacena v okamžiku, kdy je příslušná částka připsána na bankovní účet.

Po přijetí platby Vám bude vystaven doklad o přijaté platbě, který u online platebních metod obdržíte obratem po provedení platby, v ostatních případech do 3 pracovních dnů od přijetí platby.

Ustanovení § 2119 odst. 1 NOZ se nepoužije.

V. Dodací a storno podmínky

1. ZPŮSOB DODÁNÍ PRODUKTU. Služba bude provedena na adrese: Jiráskova 756, 517 54 Vamberk, popř. v jiném prostoru dle domluvy, anebo online. Pokud jsou bonusy ke konzultaci v elektronické podobě, budou Vám po uhrazení zaslány na Vaši e-mailovou adresu, uvedenou v objednacím formuláři. V opačném případě Vám budou dodány v den konzultace.

2. DODACÍ LHŮTA. Konzultaci Vám poskytnu na základě vzájemné domluvy. Nejpozději však 60 pracovních dní od doby, kdy bude platba připsána na bankovní účet.

3. MOŽNOST VYLOUČIT KLIENTA Z ÚČASTI. Klienti jsou povinni při účasti na konzultaci dodržovat zásady slušného chování, nebýt pod vlivem omamných a psychotropních látek a také být bez akutních zdravotních obtíží. Jsem oprávněna Klienta vyloučit z účasti na konzultaci či jeho části v případě, že Klient nerespektoval tyto VOP a v důsledku toho jakkoliv poškodil Prodávajícího. V případě vyloučení Klienta z konzultace nemá Klient nárok na vrácení již zaplacené ceny, a to ani její části.

4. STORNO PODMÍNKY. V případě, že byla konzultace zrušena z důvodů na mé straně a Vy jako Klient jste již cenu uhradil, máte nárok žádat náhradní termín, anebo obdržíte do 14 dnů ode dne, kdy bude rozhodnuto o zrušení konzultace, zpět celou zaplacenou částku. Nebude-li dohodnuto jinak, bude Vám platba vrácena stejným způsobem jako byla přijata.

Jako Klient jste oprávněni svoji účast na konzultaci zrušit. V případě že jste již uhradili cenu konzultace a zrušíte účast nejpozději 24 hodin před konáním konzultace, bude Vám vráceno 100% zaplacené ceny. Zrušíte-li účast v době méně než 24 hodin před konáním konzultace, bude Vám vráceno 50% zaplacené ceny.

VI. Záruka, práva z vadného plnění, reklamační řád

1. Práva vznikající z vadného plnění se řídí platnými právními předpisy, zejména ustanoveními § 2099 až 2112 a § 2165 až 2174 NOZ.

2. Práva ze záruky se řídí zejména ustanoveními § 2113 až 2117 a § 2161 až 2164 NOZ.

3. Jako Prodávající Vám odpovídám, že produkt při převzetí nemá vady.

4. V případě výskytu vady, kterou nelze odstranit máte právo požadovat výměnu produktu za nový anebo od Kupní smlouvy odstoupit. V případě, že neodstoupíte od smlouvy nebo neuplatníte právo na dodání nového produktu bez vad, můžete požadovat přiměřenou slevu. Přiměřenou slevu můžete žádat i v případě, že bych nebyla schopna Vám nový produkt bez vad dodat, stejně tak i v případě, že bych nezjednala nápravu v přiměřené době nebo že by Vám zjednání nápravy působilo značné obtíže.

5. Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud byste před převzetím produktu věděli, že produkt má vadu, anebo byste vadu sami způsobili. Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na vady způsobené nesprávným užíváním produktu.

6. Reklamaci uplatněte bez zbytečného odkladu po zjištění vad. Reklamaci můžete zaslat písemně na adresu uvedenou v čl. II VOP. Uvítám, pokud k reklamaci přiložíte i fakturu či jiný doklad o koupi, popis reklamované závady a návrh řešení reklamace. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů, pokud se výslovně nedohodneme jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace Vám poskytnu písemné potvrzení, jste-li spotřebitel.

VII Odmítnutí odpovědnosti

Nezaručuji výsledek žádného rituálu souvisejícího s použitím mých služeb. Má služba je pouze pomůckou ve Vaší duchovní práci a nabízím ji pouze jako zábavní kuriozitu.

V rámci mé služby Vám dávám k dispozici své zkušenosti.

Nejsem zodpovědná za výsledek jakékoli duchovní praxe. Mé služby nenahrazují žádnou fyzickou, duševní nebo právní pomoc. Slouží pouze jako zábava a kuriozita.

Mé služby jsou navrženy pro použití těmi, kteří rozumí tomu, jak fungují.

Nezaručuji výsledek jakéhokoli rituálu, které jsou vytvořeny pouze proto, aby Vám pomohly ve vašich duchovních činnostech.

Poskytnutá služba se nesmí považovat za lékařskou radu. Nejsem zdravotní poradce ani netvrdím, že použitím mé služby bude Váš život výrazně vylepšen nebo změněn.

Proto, při jakémkoliv objednání mých služeb, jak telefonicky, osobně, či online znamená tato transakce přijetí tohoto prohlášení a zbavuje mě veškeré odpovědnosti a případných odpovědností a nároků z nich vyplývajících.

NEPOSKYTUJI klientům "kouzla". Použijte prosím svou vlastní kreativitu, výzkum, tradice a intuici.

Podle požadavků našeho právního systému jsem povinna uvést, že veškeré mé služby mají charakter pouze jako kuriozita, nabízená pouze pro účely zábavy v rámci služeb osobního charakteru.

Neučiním žádné záruky za poskytnutí jakýchkoli konkrétních schopností nebo výsledků pomocí mých konzultací.

Za veškeré použití mých služeb odpovídá kupující.

Nepřebírám žádnou odpovědnost za použití nebo zneužití mých služeb.

VIII. Vyřizování stížností, řešení spotřebitelských sporů

1. Máte-li k uzavřené Kupní smlouvě, jejímu plnění či mojí činnosti nějakou stížnost, kontaktujte mě prosím na adrese uvedené v čl. II. VOP nebo na elektronické adrese beatajirku@seznam.cz

2. Podnikám na základě živnostenského oprávnění, kontrolním orgánem je příslušný živnostenský úřad, dohled nad dodržováním předpisů o ochraně spotřebitelů provádí Česká obchodní inspekce. Dodržování předpisů o ochraně osobních údajů dozoruje Úřad pro ochranu osobních údajů. I na tyto orgány se můžete obrátit se svými stížnostmi.

3. Pokud mezi mnou jako prodávajícím a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

4. Uvádím, že nejsem vázána žádnými kodexy chování (§ 1826 odst. 1 písm. e) NOZ).

IX. Závěrečná ustanovení

1. Kupní smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Prodávajícího a Kupujícího ze smlouvy vyplývající.

2. Ochrana osobních údajů je řešena samostatným dokumentem, který naleznete na webovém rozhraní.

3. Vezměte, prosím, na vědomí, že jsem oprávněna tyto VOP jednostranně měnit, pro Kupujícího však vždy platí text obchodních podmínek účinný v okamžiku odeslání objednávky.

4. Tyto VOP jsou účinné od 19.08.2021

Všechna práva vyhrazena


GDPR

Pokud čtete tyto řádky, jste mým zákazníkem a tím mi svěřujete své osobní údaje. Zodpovídám tím za jejich ochranu a zabezpečení.

Dovolte mi, abych Vás seznámila s tím, jak chráním Vaše osobní údaje v souvislosti s GDPR (Obecné nařízení evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně osobních údajů).

I. Správce GDPR

Beáta Jirků

Kontaktní telefon:

Adresa pro doručování elektronické pošty: beatajirku@seznam.cz

webová stránka: www.kartarkajirku.cz

Správce GDPR určuje, jak budou osobní údaje zpracovávány, za jakým účelem a po jak dlouhou dobu.

II. Rozsah osobních údajů a účely zpracování

Správce GDPR zpracovává osobní údaje, které mu sám klient svěří, a to z následujících důvodů (pro naplnění těchto účelů):

  • Poskytování služeb osobního charakteru

Teprve poté, co se rozhodnete využít mé služby, eviduje správce GDPR kontaktní údaje, které osobně zadáte do objednávkového formuláře či objednávky.

Jméno, příjmení, adresa, e-mail, telefonní číslo, datum narození, pokud je pro potřeby služby nutné, účetní a platební údaje (IČO, DIČ, číslo účtu).

Osobní údaje klienta, jakožto zákazníka, bude správce GDPR pracovávat po dobu vyřízení objednávky a dle zákona dalších deset let ode dne jejího skončení.

III. Vedení daňové evidence

Jste-li zákazník, Vaše osobní údaje (fakturační údaje) nezbytně správce GDPR potřebuje, aby vyhověl zákonné povinnosti pro vystavování a vedení daňové evidence.

Vaše osobní údaje si správce GDPR ponechá po dobu běhu promlčecích lhůt, pokud zákon nestanoví delší dobu k jejich uchování.

IV. Fotografická dokumentace, reference, živé akce, workshopy

Pouze na základě souhlasu klienta může správce GDPR využít fotografie, reference, zpětné vazby klienta atp., a to do doby, než souhlas klient odvolá.

V. Cookies

Při procházení webových stránek správce GDPR zaznamenáváme Vaši IP adresu, jak dlouho se na stránce zdržíte a ze které stránky přicházíte. Používání cookies pro měření návštěvnosti webu a přizpůsobení zobrazení webových stránek vnímá správce GDPR jako svůj oprávněný zájem, neboť věří, že díky tomu Vám může nabídnout ještě lepší služby.

Cookies pro cílení reklamy budou zpracovávány jen na základě souhlasu klienta.

Používání cookies můžete na svém počítači zakázat.

VI. Zabezpečení a ochrana osobních údajů

Správce GDPR chrání osobní údaje v maximální možné míře pomocí moderních technologií, které odpovídají stupni technického rozvoje.

Správce GDPR chrání osobní údaje, jako kdyby byly jeho vlastní. Správce GDPR přijal a udržuje veškerá možná (aktuálně známá) technická a organizační opatření, která zamezují zneužití, poškození nebo zničení Vašich osobních údajů.

VII. Předání osobních údajů třetím osobám

K vašim osobním údajům má přístup pouze správce GDPR a nikomu je nepředává.

Pro zajištění konkrétních zpracovatelských operací, které nedokáže správce GDPR zajistit vlastními silami, využívá služeb a aplikací zpracovatelů, kteří umí data ochránit ještě lépe než správce GDPR a na dané zpracování se specializují.

Jsou to poskytovatelé následujících platforem: SmartSelling a.s. (SmartEmailing, MioWeb, FAPI,) Facebook, Google apod.

Je možné, že se v budoucnu správce GDPR rozhodne využít další aplikace či zpracovatele, pro usnadnění a zkvalitnění zpracování. Správce GDPR Vám však slibuje, že v takovém případě při výběru, bude na zpracovatele klást minimálně stejné nároky na zabezpečení a kvalitu zpracování jako na sebe.

VIII. Předávání dat mimo Evropskou unii

Veškeré zpracování osobních údajů bude prováděno na jen území EU.

IX. Práva klientů v souvislosti s ochranou osobních údajů

V souvislosti s ochranou osobních údajů máte řadu práv.

Pokud budete chtít některého z těchto práv využít, prosím, kontaktujte mě prostřednictvím e-mailu.

  • Máte právo na informace, které je plněno již touto informační stránkou se zásadami zpracování osobních údajů.
  • Díky právu na přístup můžete správce GDPR kdykoli vyzvat a správce GDPR Vám doloží ve lhůtě 14 dní, jaké Vaše osobní údaje zpracovává a proč.
  • Pokud se u Vás něco změní nebo shledáte své osobní údaje neaktuální nebo neúplné, máte právo na doplnění a změnu osobních údajů.
  • Právo na omezení zpracování můžete využít, pokud se domníváte, že správce GDPR zpracovává Vaše nepřesné údaje, domníváte se, že správce GDPR provádí zpracování nezákonně, ale nechcete všechny údaje smazat nebo pokud jste vznesl námitku proti zpracování.
  • Omezit můžete rozsah osobních údajů nebo účelů zpracování, např. odhlášením z newsletteru omezujete účel zpracování pro zasílání obchodních sdělení.
  • Právo na přenositelnost. Pokud by klient chtěl své osobní údaje vzít a přenést k někomu jinému, bude správce GDPR postupovat stejně jako při využití práva na přístup, jen s tím rozdílem, že Vám informace pošle správce GDPR ve strojově čitelné podobě. Tady potřebuje správce GDPR alespoň 20 dní.
  • Právo na výmaz (být zapomenut). Správce GDPR nechce na Vás zapomenout, ale pokud si to budete přát, máte na to právo. V takovém případě vymaže veškeré Vaše osobní údaje ze svého systému i ze systému všech dílčích zpracovatelů a záloh. Na zajištění práva na výmaz potřebuje správce GDPR 20 dní.

V některých případech je správce GDPR ovšem vázán zákonnou povinností, např. musí evidovat vystavené daňové doklady po lhůtu stanovenou zákonem. V tomto případě správce GDPR smažu všechny takové osobní údaje, které nejsou vázány jiným zákonem. O dokončení výmazu Vás bude správce GDPR informovat na Váš e-mail.

X. Podaná stížnost Úřadu na ochranu osobních údajů

Pokud máte pocit, že s Vašimi údaji nezachází správce GDPR v souladu se zákonem, máte právo se se svou stížností kdykoli obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů. Správce GDPR bude rád, pokud nejprve budete o tomto podezření informovat správce GDPR, aby s tím mohl něco udělat a případné pochybení napravit.

XI. Mlčenlivost

Dovoluji si Vás ujistit, že při zpracování vašich osobních údajů, je správce GDPR povinen zachovávat mlčenlivost o osobních údajích a o bezpečnostních opatřeních, jejichž zveřejnění by ohrozilo zabezpečení Vašich osobních údajů. Tato mlčenlivost přitom trvá i po skončení závazkových vztahů s námi.

Bez Vašeho souhlasu nebudou Vaše osobní údaje vydány žádné jiné třetí straně.

Tyto zásady zpracování osobních údajů platí od 19.08.2021.